Jag skyller på stress

Den här boken läste jag för ett tag sedan. Det var en minst sagt konstig upplevelse. Jag hade uppenbara svårigheter att förstå handlingen. Det brukar inte hända mig. Jag hade visserligen mycket att göra på jobbet just då, men ändå... Skrämmande.
Jag fattade att tre flickor blev mördade. Så mycket fattade jag. Men resten? Jag hade enormt svårt att hålla reda vem som var vem. Gång på gång fick jag stanna upp och fundera på vem den ena eller andra personen var. När mördaren till slut var fast var jag i stort sett lika förvirrad. Jag tror inte att det ska skyllas på boken. Andra har ju inte verkat ha några problem med det. Det var nog bara en dålig vecka eller så. Eller så borde jag ha startat med den första boken i serien.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback