Riktigt roligt med Loen

Doppler är absolut det roligaste jag någonsin lyssnat på. Att Lennart Jähkel läser gör inte saken sämre. Jag går omkring och fnissar på gatorna som ett annat fån. Men eftersom Göteborg ändå är fullt av människor som pratar för sig själva, viftar förvirrat med armarna, ylar mot himlen eller dansar på spårvagnen så tänker jag att det är ganska oskyldigt. Om nu någon tror att jag är galen så får jag väl stå ut med det. Jag är ändå bara en av många.

Roligast har jag hittills haft när Doppler döper älgen till Bongo efter sin far. Inte för att hans far hette Bongo, men ändå. Jag hoppas att jag inte hade väldigt många människor omkring mig just då...

Kommentarer
Postat av: Västmanländskan

Ja, Loe är så jäkla rolig!

Postat av: Marianne

Vänta tills du kommer till fortsättningen, "Volvo Lastvagnar"!

Den bör du kanske lyssna på hemma ... :-)

2009-03-24 @ 09:03:20
URL: http://marremakro.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Jag har också precis garvat mig igenom Doppler. Jähkel var en jäkel att läsa om man nu får säga så.

2009-03-30 @ 18:43:13
URL: http://yrannobel.blogspot.com
Postat av: Pi

Ni har så rätt. Det här är verkligen en riktigt skön bok. Och Jähkel lyfter den faktiskt ytterligare ett snäpp. Utom just när han råkar läsa fel och säger väggrestauranger, men det kan jag faktiskt förlåta honom.

2009-03-30 @ 20:33:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback