Dagens i-landsproblem

Jag kan inte läsa bloggar med svart bakgrundsfärg. Jag ser aldrig någon annan som klagar så jag börjar misstänka att jag är ganska ensam om problemet.

Jag är helt med på att det måste klassas som ett i-landsproblem. Men det stör mig ändå. Jag får migränkänning redan efter några få minuter inne på till exempel Deckarsystrarna. Först börjar det flimra framför ögonen, därefter kommer illamåendet och fortsätter jag ändå läsa efter det så kommer huvudvärken lika säkert som ett krav från CSN.

Är det ingen annan som har samma problem? Har jag en kass skärm eller kanske kassa ögon? Jag blir lite tjurig när jag tvingas hoppa över läsvärda bloggar bara för att mitt huvud inte fungerar som det ska.


Kommentarer
Postat av: Marianne

Om du markerar hela texten hos t.ex. Conan och Deckarsystarna så blir det blå text på vit botten.

Funkar det?

Postat av: Lyran

Jag kan inte heller läsa ljust på mörkt. Har förvisso en hel del synfel. Ska testa Mariannes förslag :-)

2009-01-07 @ 01:15:14
URL: http://lyrannobel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback