Och en för er som skriver meningslösa böcker...

Den här boken har jag visst läst också. Det tog väl en timme eller så...

Det finns en särskild plats i helvetet för kvinnor som inte hjälper varandra - Liza Marklund & Lotta Snickare

Den här boken kunde jag gott hoppat över. Den gav mig inget nytt över huvud taget. De enda avsnitt jag hade någon behållning av var de som handlade om deras personliga erfarenheter. De bitarna var lite intressanta att läsa. Men resten kunde jag både ha och mista.

Egentligen borde jag skapa en ny kategori för den här boken. Men jag orkar inte engagera mig. Sanna berättelser får duga.


Kommentarer
Postat av: Full bokhylla

Åh, vad bra, då slipper jag läsa resten. Jag bläddrade mellan de personliga avsnitten och tänkte "jag läser resten sedan". Det var i julas...

Postat av: Johanna/bokidioten

Håller med dig. Jag kan inte fatta varför så många tycker om boken?

2008-09-09 @ 10:32:43
URL: http://www.bokidioten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback