Nu hoppas jag verkligen att ni har rätt

Igår fanns den inne på biblioteket. Vi måste tala om Kevin.  Jag har bara hunnit öppna den ännu, men jag är redan lätt manisk. Tänk om den är så bra som alla säger? Tänk om den inte är det? Hur illa är det inte att jag ska vara tvungen att jobba? Borde man inte kunna ta ledigt för Vård av bok eller något sådant?

När man nu inte har barn så skulle man väl kunna få ta en dag eller två om året för sådana behjärtansvärda ändamål? Men det är väl som vanligt bara jag. Fast gissa om det kommer att genomföras samma dag som jag blir världshärskare?

Kommentarer
Postat av: Marianne

Den är så bra som alla säger. Det måste vara ett år sedan jag läste den och den sitter fortfarande fast i skallen.



VAB = vård av bok. Minst lika bra som det min gymnasieklasskompis lovade att genomföra när han blir världshärskare: Totalt vinterförbud.

Vill du ha hans telefonnummer? En oslagbar kombination, in i rikspolitiken med er pronto! :-)

Postat av: Västmanländskan

Jag är helt med på idén om att det borde gå att få ledigt för att läsa i speciella fall. Pi for president! ;)

2008-09-24 @ 00:04:50
URL: http://vastmanlandskan.blogspot.com
Postat av: Pi

Mot rikspolitiken med språng!

Några andra önskemål? Passa på medan jag fortfarande tar upp beställningar.

2008-09-24 @ 09:09:26
Postat av: Dora

Fniss: Vård av bok borde verkligen finnas!!!

2008-09-29 @ 19:13:53
URL: http://www.dorasbokprat.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback