När man inte har någon bloggork

Kan man ju alltid göra ett test.
What Kind of Reader Are You?
Your Result: Dedicated Reader

You are always trying to find the time to get back to your book. You are convinced that the world would be a much better place if only everyone read more.

Obsessive-Compulsive Bookworm 
Literate Good Citizen 
Book Snob 
Fad Reader 
Non-Reader 
What Kind of Reader Are You?
Quiz Created on GoToQuiz

Tja, det stämmer kanske någorlunda. Fast inte just nu. Jag är lite läslat just för ögonblicket. Fast nog trodde jag att jag var snobbigare än så. Men det kanske har vuxit bort?

Edit: Men varför får inte jag några sådana där snygga röda stolpar som alla andra har? Va? Va?

Kommentarer
Postat av: Ylva

Du måste klistra in html-koden när ditt eget inlägg är i html-version... (Tekniksnillet har talat, men kanske du fattar..?)

Postat av: Pi

Aha, jag förstår vad du menar - men jag trodde att det var så jag faktiskt gjorde. Jag ska försöka igen. Tack för tipset!

2008-11-08 @ 09:56:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback