Men vilken värdelös bloggare jag är

Jag har inte lyckats läsa ut något på evigheter. Den afrikanska boken åker fortfarande med mig på spårvagnen och jag har Edwardsson i lurarna när jag cyklar. Men jag kommer ingen vart med någon av dem.

Men snart blir det bättring, hoppas jag. Igår började jag på Titta kom och se. För första gången på länge kändes det lite roligt att läsa.

Cirkus,  freakshows, förkrigstyskland... Hur ska det kunna bli annat än bra?

Så, jag hoppas att jag återkommer snart.

Jag skyller på att det är försommar. Det finns roligare saker att göra än att blogga just nu.


Kommentarer
Postat av: Ka

Menar du Lotta Lundbergs underbara bok? Jag älskar den, lyckliga du som har den framför dig!

Postat av: Marianne

Äh, det är det där med kvalitet och kvantitet, ju!

Förresten blir jag ibland lite smått förvirrad när jag kikar in hos detvarintejagdetvarsossarna.
Ni har samma blogglayout och jag får för mig att det är din blogg ... ;-)

2008-05-20 @ 12:38:53
URL: http://marremakro.blogspot.com
Postat av: Ylva

Jag håller med dig, det finns inte varken riktigt tid eller energi att lägga på bloggning, eller läsning heller för den delen vilket är en smärre katastrof.

Men här är ett tips till dig som bor i samma stad som jag: Gå till Konsum Avenys nya eko-kafé och ät lunch (himmelsk, billig, riklig) och sätt dig i solen på den inglasade uteserveringen och läs en stund. Då får du garanterat tillbaka lite av den där energin...

2008-05-20 @ 16:50:03
URL: http://laserofunderar.blogspot.com
Postat av: En bok om dagen

Om du ändå vill ägna dig åt roligare saker - kika in hos mig... Där finns ett roligt projekt att hoppa på! Öppet för vem som vill!

2008-05-21 @ 06:47:48
URL: http://enbokomdagen.blogspot.com
Postat av: Pi

Ka - Ja. Skynda, kom och se, heter den ju. Och ja, jag gillar den!

Marianne - den förvirringen kan väl inte vara så länge, va? Men det är klart, lite lika är vi ju. Vi är till exempel lika många.

Ylva - Tackar för tipset. Låter ljuvligt.

En bok om dagen - Jag vågar inte. Jag är världssämst på sådant. Jag har brutit vartenda kedjebrev sedan jag lärde mig läsa. Att få iväg något med posten är ett nästan oöverstigligt problem för mig. Vilket nästan leder till ekonomisk ruin eftersom jag ständigt glömmer posta mina fakturor. Jag skulle bli världens sämsta pocketvän.

2008-05-21 @ 21:23:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback