På läslistan - en studie i slalomläsning

Nu känns det faktiskt som om jag har lite för många böcker på gång samtidigt. Jag jonglerar vilt för att hålla de här böckerna i luften nu, men jag misstänker att jag kommer att tappa åtminstone någon på vägen.

På spårvagnen: Hunden i Luanda

Som högläsning: Bärnstenskikaren

För insomning: Täcknamn Rainbow

Med glädje: Bröderna Benzinis spektakulära cirkusshow

I hörlurarna: I mördarens rum

Påbörjat: Brännmärkt, Kan innehålla nötter, Egyptologens gåta

Jag räknar kallt med att avsluta min ljudbok idag. Jag har bara sista cd:n kvar. Kanske blir det promenad hem efter jobbet, om det inte regnar alltså. Det är annars vanligt i Göteborg. Vi får väl se. Annars får jag väl städa lite så att jag blir klar med den här ljudboken. För nu börjar jag bli seriöst trött på den.

Kommentarer
Postat av: Bokmoster

En tvättäkta slalomläsare, alltså!

2008-02-05 @ 10:35:11
Postat av: Magix

Det var minsann en djupstudie i slalomläsning måste jag säga! =)

Postat av: Pi

Det är mycket nu...

Faktiskt lite för mycket känner jag. Det är dags att beta av några böcker utan att omedelbart börja på något nytt. Tror jag. Om jag inte hittar något som jag bara mååååste läsa.

2008-02-05 @ 17:00:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback