Lyxproblem

På bordet inne i mitt bibliotek ligger 15 helt nya fina böcker. Bredvid står en påse med olästa biblioteksböcker. Men vad gör jag? Läser?

Njaaeeee...

Bloggar. Det läser jag. Och GP. Och någon enstaka Metro. Men böcker? Nej. För jag har drabbats av total beslutsångest. Jag kan inte bestämma mig för vad jag vill läsa. Så fort jag försöker börja på en bok så hinner jag inte mer än några sidor innan jag funderar på om inte någon annan vore roligare.

Till slut ger jag upp och spelar poker eller tittar på tv istället.


Jag hoppas att det går över snart!


Kommentarer
Postat av: Marianne

Äsch, det blir så där ibland. Ingenting är kul/intressant 100% av tiden, men en dos skräp-TV är nog bästa botemedlet.

Postat av: Pi

Du har säkert rätt. Jag hoppas det. För jag hämtade 7 nya böcker på Posten idag...

2008-04-19 @ 17:53:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback