Mjukisdjuren har anlänt

Nu har de dykt upp i min brevlåda också. Amberville dunsade ner i brevlådan för några dagar sedan. Fast någon tändare eller disktrasa har jag ännu inte sett till. Synd, tycker jag. Jag skulle uppskatta båda delarna. Jag springer alltid runt och letar efter tändare och disktrasor går ju alltid åt.

Boken däremot, är jag inte så himla sugen på. Jag har ju redan läst tjugo olika bokbloggare skriva om den. Men det är klart att jag ska läsa den. Det är väl det minsta man kan begära när jag har fått den gratis. Sådant uppskattas alltid av den här bloggaren.

Undrar om någon vill skicka mig gratis skor och stövlar också om jag skapar en skoblogg? Chokladblogg? Whiskeyblogg?

Kommentarer
Postat av: Marianne

Hur går detta till? Jag vill också ha gratisböcker!

Postat av: Pi

Jag tror att reklambyrån letar bokbloggar. Jag fick frågan om jag ville ha boken, bland kommentarerna. Och så verkar de flesta andra ha blivit tillfrågade också.

2007-09-17 @ 09:18:15
Postat av: *Malin*

Åh, skor och choklad tar jag gärna emot! Det är nästan så att det lockar att skapa såna bloggar bara för att få lite gratisprylar. :-)

2007-09-18 @ 22:01:14
URL: http://worldofmalin.blogspot.com
Postat av: Pi

Gratis är gott! Och vem behöver egentligen integritet? I´m off to chokladbloggarnas förlovade land.

2007-09-19 @ 22:32:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback