Mina cirklar är rubbade

Klockan nio på måndagar sätter jag mig vid datorn och klickar mig fram till Malin. Då brukar det finnas en bokfemma där. Men nu gör det inte det!

Jag är alldes vilse. Vad är det då meningen att jag ska ta mig till i väntan på Dexter? Va? Ska jag behöva tänka själv? Det är ju jobbigt.

För den som följer den spännande följetongen om mitt läsande av Tom Clancy (vilket bör vara cirka en person) så kan jag berätta att jag nu har kommit till sidan 600-någonting. Min hjärna är nu så totalt programmerad att det för det mesta räcker med att jag slår upp boken för att jag ska somna.

Jag har dessutom försäkrat mig om att vi har ytterligare en Clancy-bok i bokhyllan. Och han har skrivit fler. Jag kommer antagligen aldrig behöva ta sömnmedel i hela mitt liv. 

Det är kanske inte bara mina cirklar som är rubbade.

Kommentarer
Postat av: Pysseltanten

Nä, det är inte bara dina cirklar... Jag tittade på Malins blogg flera gånger i går kväll - inte hjälpte det...

2007-11-13 @ 07:03:04
Postat av: Pi

Jag är alltså inte ensam. Det känns trösterikt.

2007-11-13 @ 16:02:28
Postat av: Marianne

Hmm, det är nog mig du menar med "cirka en person".

Och vad är Pavlovs hundar mot detta? :-)

Postat av: Erika

Åh, ett till Dexter-fan! Jag tycker serien bara växer och blir bättre hela tiden... Och igår fick man det bekräftat som man nu anat ett tag, att you-know-who är The Ice Truck Killer.

2007-11-13 @ 17:40:32
URL: http://bockermedmera.blogspot.com
Postat av: Pi

Ja Marianne, det var det. Du är den enda som kommenterat detta evighetsprojekt.

Erika - Absolut! Jag är ett tvättäkta fan! Jag sitter som klistrad från vinjetten till sista klippet.

2007-11-13 @ 18:03:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback