Gemen och verserad

Har ni sett de där läs-dagböckerna där man kan skriva in vilka böcker man läst och vad man tycker om dem? En sådan funderade jag på att köpa.
Men varför?
Jag kan ju lika gärna skriva en blogg. Det sparar papper, om inte annat. Har jag tur så kanske jag kan få några tips från andra boknördar.
För jag är en sådan! Absolut. Det råder inget tvivel om saken. Jag är ett ufo som ofta missar min hållplats när jag läser något bra, eller något dåligt, eller något roligt, eller irriterande, eller...

Jag läser. Det är definitionen på min person. Kanske inte den jag drömde om när jag var ung. Men ändå. En läsare. Det är vad jag blev. Värre saker kunde jag ha råkat ut för.

Så, där har vi bloggens ämne - böcker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback