Nu måste jag väl ändå vara sist

Inte med att kommentera årets nobelpristagare, för det tänker jag inte göra. Jag har inte läst, bara hört namnet tidigare. Nej, jag syftar på läsningen. Jag gissar att jag är sist i landet med att läsa den här boken.

Mig äger ingen - Åsa Linderborg

Jag har så svårt att läsa böcker när hyllningskören jublar för fullt. Om jag inte hittar en bok tidigt, måste jag helt enkelt vänta ett bra tag med läsningen för att kunna njuta utav den.
Jag var helt säker på att jag skulle gilla det här och det gjorde jag så klart också. I min egen takt. År efter alla andra.

Men det är ju plågsam läsning. Värsta sortens. Men det vet ni ju redan. För ni har ju redan läst den allihop. Eller hur?

Kommentarer
Postat av: Arina

Nej. Jag har ärligt talat också svårt att läsa böcker som alla hyllar eller ens diskuterar flitigt.

Postat av: Västmanländskan

Japp! ;)

2009-10-10 @ 20:22:37
URL: http://vastmanlandskan.blogspot.com/
Postat av: Pi

Hmmm. Nu vet jag ju inte vad jag ska tro. Är jag sist eller inte?

Jag bestämmer mig för ett glasklart: KANSKE. Och sedan tänker vi inte mer på det.

2009-10-13 @ 14:08:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback