Startstatus Shantaram

Nu vill jag inte att någon av den här bokens alla tillskyndare ska ta illa upp, men jag somnar hela tiden när jag läser Shantaram. Det har visserligen säkert mer med min migrän att göra än något annat, men jag har fortfarande inte fått något riktigt grepp om bokens kvaliteter. Den ger mig riktigt skruvade drömmar i varje fall. Eller, det kanske också beror på migränen? Vad vet jag? De där tabletterna jag tar borde ha multipla effekter med tanke på hur llöjligt mycket jag betalar för dem.

Jag tror inte att jag har hunnit mycket mer än 30-40 sidor ännu, så jag har fortfarande gott hopp om att boken ska fånga mig när som helst. Om inte, så har jag ju i alla fall ett sömnmedel som kommer att räcka till i sommar eller så.

Kommentarer
Postat av: Marianne

Det är det som är så kul med folk. Ibland är de helt omöjliga att begripa sig på. Somna när man läser Shantaram?

Har väl aldrig hört på maken :-)

Postat av: Pi

Jag skyller på migränmedicinen! Nu har jag kommit lite längre. Lite. Jag gillar, men är fortfarande inte helt tagen. Men det kan som sagt bero på att jag somnar hela tiden. Oavsett vad jag läser.

2009-03-02 @ 08:57:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback