Ytterligare ett njaa

Det är inget roligt att läsa nu. Ingenting faller mig riktigt i smaken. Det mesta känns halvtråkigt. Jag gissar att det inte är den samlade världslitteraturen det är fel på. Det är nog bara jag. Vad kan man göra? Det är väl bara att läsa på tills det släpper. Förr eller senare hittar jag väl något som gör mig entusiastisk igen, hoppas jag.

Dårens dotter - Mian Lodalen

Jaha, en halvgalen pappa till. En sådan som tar med sin elvaåriga dotter på Sinnenas rike på bio, men inte gärna lägger ut pengar på mat åt ungen. Lättläst och lättglömt. Jag läste den för några dagar sedan och har redan glömt vad huvudpersonerna hette. Inget bra tecken, va?
Men som sagt, det säger inte ett dugg om boken. Jag hittar bara inte några böcker som passar mig just nu. Jag vågar inte ens läsa om någon av mina gamla favoriter. Jag är rädd att jag inte ska gilla dem heller. Det vore tråkigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback