Läslugn

Jobb, jobb, ännu mer jobb och någon form av infektion har effektivt hindrat mig från att både läsa och skriva annat än rena jobbtexter den senaste veckan.

Fast lite litteratur har jag förstås smugit till mig mellan uppdragen. Två lugna böcker som på något konstigt sätt talat alldeles utmärkt med varandra. Ut och stjäla hästar och Dagmar låter mig båda sjunka ner i tempo och läsa långsamt. Den ena boken tar med mig ut i skogen den andra ut på havet i Stockholms skärgård. Vilken jag än plockar upp så blir jag lika nöjd.

Jaha, det här skrev jag ju för flera dagar sedan! Blogg.se har krånglat och uppdaterat och bytt servrar och annat skoj. Halva texten har försvunnit och jag har  helt och hållet glömt vad jag tänkte. Men det var säkert något alldeles förträffligt och smart. Var vänliga och föreställ er en sådan text ungefär här.

Själv tar jag och jobbar lite till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback