Säg hej till publiken!

Det är kul att få kommentarer!  Det vet alla som bloggar. Så ett varmt tack till alla er som skriver roliga, smarta, tänkvärda eller knäppa kommentarer. Det uppskattas!

Men statistiken skvallrar om att ni som inte skriver något är betydligt fler. Jag vet precis hur det är. Jag är också inne på en massa sidor och läser utan att kommentera. För det mesta på grund av att jag inte kommer på något att vettigt skriva.

Så, nu passar jag på att säga hej till er allihop. Välkomna! Hoppas att ni hittar något kul att läsa. Passa gärna på att säga hej, när ni ändå är här!

Har ni några bra idéer om vad jag ska låna nästa gång jag är på biblioteket, tas de tacksamt emot. Spontanplockning ger så underliga resultat. Ungefär som att spontanplocka svamp... Man mår inte bra av vissa saker man får med sig hem.

Kommentarer
Postat av: Marianne

Det ser ju lite snett ut med 0 kommentarer på just det här inlägget (om ingen har hunnit före i kön, förstås) så hej, hej själv du!
Det är ju som du säger, ofta läser jag något bra inlägg men har inget att tillägga. Eller så kan jag vara för snäll, och inte kommentera fast jag retar mig till vansinne på både inlägget och bloggaren.
Jaja,inte ens någon ny bra idé på lästips, bara den gamla vanliga...
Hehe.

Postat av: Kristine

Låna nåt av Paul Auster. Månpalatset kanske? Eller Mannen under trappan av Marie Hermansson, Islossning av Barbara Voors, Tusen små bitar av James Frey, nåt av Karin Alvtegen, Målarens döttrar av Anna-karin Palm, En plats de kallar lyckan av Mårten Sandén, Kärlekens historia av Nicole Krauss. Kanske lyckades jag pricka in nån du inte har läst...

2007-10-04 @ 21:27:09
URL: http://www.kominimig.blogspot.com
Postat av: Spectatia

Hej till publiken! :-)

2007-10-05 @ 13:02:57
URL: http://spectatia.blogspot.com/
Postat av: Jill

Jag har ingen blogg. Jag hamnade här när jag sökte på en bok. Hej!

2007-10-06 @ 06:58:23
Postat av: Västmanländska i Skåne-exil

Du kan testa nåt av Arto Paasilinna. En av mina favoriter.

2007-10-06 @ 18:39:08
URL: http://ulejbro.blogsome.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback