Raderade kommentarer

Jag har för feta fingrar. Jag klickade i ett helt gäng kommentarer för att godkänna dem. Men istället råkade jag ta bort dem. Man ska tydligen inte äta kolabulle och administrera sim blogg samtidigt. Det får vara dagens lärdom.
Förlåt!

Apropå kommentarerna, då;

Jo, det är klart att det måste finnas en hel del att läsa av Lessing. Jag kollade hemma. Där fanns Det femte barnet och Rufus. Men jag vet att jag har läst flera. Det känns inte som om jag måste rusa iväg och låna massor av henne. Jag tror att jag nöjer mig med att jag har läst henne, för tillfället.

Och om mjukdjursboken - Ja, jag föredrar Harry Potter i alla fall. Jag tvivlar på att Erik och Teddy Björn kommer att nå samma framgångar som Harry och hans kompisar. Men det är kanske därför jag inte jobbar på förlag. Mycket av det som kommer ut hade jag skickat direkt i papperskorgen.

I övrigt är det fredag vilket föranleder mig att jubla lite lätt inombords.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback