Julstädning och terrorister

Julstädningen klarades av tillsammans med Arne Dahl. Det var ett trevligt sällskap under timmar av trist sysselsättning. Jag gillar verkligen inte att städa. Men med ljudböckernas hjälp blir det faktiskt uthärdligt.

Efterskalv - Arne Dahl

Som någon så riktigt påpekade, beskyllde jag ju tidigare Åke Edwardsson för att ha  skrivit den här boken. Det var ju inte bara fel, utan extra pinsamt eftersom jag klagade på att uppläsaren läste fel och berättade hur mycket det störde mig.

Det var inte utan att jag rodnade en aning där...

Jag har ingen tidigare relation till A-gruppen som den här boken handlar om. Det kanske jag borde haft. Då kanske jag had blivit mer intresserad. Men det spelar faktiskt ingen roll. Deckare passar utmärkt att städa till. Lite tillkrånglad intrig, lite sidospår, några människor som man inte bryr sig speciellt mycket om - tillsammans bäddar det för en lagom uppslukande lyssning som inte hindrar mig från att samtidigt putsa fönster eller dammsuga.

Jag har verkligen inte någon intressant att skriva om boken. Men jag skulle inte rekommendera den till någon. Världen är full av fantastiska böcker. Läs någon av dem instället!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback